expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday 10 August 2013

antara kenangan SMKI

 hasil kreatif reani yang ada pada saya..

waktu form 2... waktu birthday saya yang comel ni... hahah.. sis of seven <3
birthday card.
husni aka uni.rohani aka ro.hazwani aka wani.saya.hidayah aka dayah.reani aka nina.faizah aka pae

tak ingat waktu bila.. sama ada form four ataupun form five...
kartun reani,saya dan ila.

benda ni sangat bermakna... ingat sampai sekarang..
waktu matrik dulu, siap bawak lagi kertas ni lekat atas meja study...
hahaha...

secara jujurnya sahabat-sahabat aku itu antara yang terbaik.
walaupun adakalanya bergaduh
bukankah ianya seperti adik beradik juga
air yang dicincang takkan pernah putus
inshaAllah.

moga-moga kita dirahmati Allah. :)

No comments:

new chapter of my life

Setelah 6 bulan menyepi. So lets start with this. Assalamualaikum Segala kepujian dan kesyukuran ke hadhrat-Mu ya Allah di atas limpah rahma...