expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday 11 October 2013

Roomate

Hari ni perangai roomate menghiburkan hati aku..

***

Aku: mana baldi lg eh?? Slwani nk rendam white coat dgn clorox niii... X leh campoq dgn baju lain...

Atin: eh, baldi kite td kite rendam ape eh?? Ahhh!! Telekungg!!! Wani!!! Nnt kite pinjam telekung wani eh zohor nnt??

Aku: TAK BOLEH!!!!

Atin: okkkk!! Klu cmtuu kite takkkk solattt!!!!!.. Haaa haaaa

Aku: amboihhhhh melampauuuuu!!!! Hahahahaa

****

Hahaha....
Aku rasa ada hikmahnya aku dgan atin posting yg sama..
Ikatan prsaudaraan tu rasa mcm lg kuat..

May Allah bless
:)

No comments:

new chapter of my life

Setelah 6 bulan menyepi. So lets start with this. Assalamualaikum Segala kepujian dan kesyukuran ke hadhrat-Mu ya Allah di atas limpah rahma...