expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday 29 September 2013

Teringat #1


huhhhh

habis solat tiba-tiba teringat kenangan matrik….. 

*senyum*

****

"assalamualaikummmmmmm !!!!*ketuk2 pintu* " 

"ehhhh aiinnnnnnn…… ya knapaaaa??"

"jom2 qiamullaill esokkk kat surau…..  jom wani, tyrahh, atin, ummi!!!" ajak ain dgn semngatt.

"pukul brapa nak pi tu??"

"430pg"

"ok, tgk ah klu slwani trjaga… ataupun ain ketuk pintuuu esok ok??"

"ok! inshaAllah!!"

****
(surau)

"wah ramai jugak orng join qiamullail pagi ni" kata aku dlm hati sambil rasa segan..

"diana2!!! sini!!! tgk la aku bawak sapa!!" kata ain sambil senyummm
*diana tu kwn baik aku zaman matrik dulu*

"ehhhh!! waniiiiiiiiiii!!!!!" dianaaa dh excited gilaa..

*ok, time tu hati aku tersentuhhhhhh!! sangat terharu*

aku tak tau kenapa kawan aku gembira… tapi mungkin aku paham. ianya mungkin gembira yang sama spt aku sendiri melihat kawan dan diri sendiri kembali mencari Tuhan. aku rindu perasaan aku di surau tika tu....

2 comments:

Faiz Nasron said...

Bila la hati nie akan diketuk utk qiam... ;(

salwani :) said...

jgn tanya bila.
tapi mula dari sekrang!!
go faiz!!

new chapter of my life

Setelah 6 bulan menyepi. So lets start with this. Assalamualaikum Segala kepujian dan kesyukuran ke hadhrat-Mu ya Allah di atas limpah rahma...