expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday 20 August 2015

Randomize control trial

Aku pernah ada satu perasaan yang aku sangat suka n happy bila mana aku sentiasa rasa apa2 pun yang terjadi Allah sentiasa ada.. itu semua aturan Allah... campur tangan Allah itu sentiasa yang terbaik.. dulu bila ingat balik time matrik, aku tak penah kisah pun apa orng nak ckp kat aku.. yang penting aku buat benda betul.. klu kena marah pun, takda la sampai rasa malu.. time third year klu kena marah pun aku try paksa utk buat selamba, sebab aku cuba letakkan dalam hati , alaaa manusia ja pun yang marah tu... Aku ada Allah yang lagi berkuasa... rasa sangt happy bila ingat Allah tu sentiasa ada dgn kita... tapi sekarng ni bila kena marah rasa mcm nak tanam muka bawah tanah.. mungkin sebab letakkan pandangan manusia itu yg teratas... dh lupa, pandangan Allah itu yang lagi hebat... sekarang ni aku cuba letakkan balik apa2 pun Allah itu no 1... lupkan apa orng nak ckp supaya hidup dapat happy dan tenang <3


*tajuk yang takda kena mengena pun dgn isi. just a random tajuk

No comments:

new chapter of my life

Setelah 6 bulan menyepi. So lets start with this. Assalamualaikum Segala kepujian dan kesyukuran ke hadhrat-Mu ya Allah di atas limpah rahma...